Issabel ISO (Latest): Download Here
Cloud Services: User Portal - Quick Guide
News: Telegram channel
Become a Patron!

H
hms

  • 8 days ago
  • Joined 14 Mar
  • Issabel 5 i have install call center module and its working good, but i have a question.
    When agent make outbound call its start recording as it is asterisk feature and recoding all outbound calls but when dial it is start the recording and i want it should be start when answer outbound calls

    Outbound Call Should be Record When It is Answer.
    Please appreciate you for the help me out this.

    • Gracias por su respuesta, sí, lo he comprobado, pero es información muy simple en el informe. Necesito hacer un informe personalizado. Encontré algunos detalles en Google, pero no hay una solución adecuada para desarrollar un informe personalizado.

      • Hola'
        ¿Existe alguna mejor solución para el informe personalizado donde podamos seleccionar la fecha y la hora especialmente o algún tutorial donde pueda crear mi propio informe y obtener los datos con la base de datos, la cola, etc.?
        Su apoyo será muy apreciado.

        • Thank you for your kind response,
          It's really odd why they stopped the call center module you can not complete your requirements on only PBX if you wants agent monitoring login logout break etc. Well we wish call center also work on Issabel 5.

          • Hello Everyone,
            I have installed Issabel 5, but I didn't see the call center module in the setup and after installation and also not found in the Addon. Pls someone help me out on this or advise.
            Thank you in Advance.